Chceš pridať nový článok? Nemáš ešte svoj účet? zaregistruj sa !
Streda, 22. február 2012
navštívilo nás: 62941 ľudí
Meniny má Etela

prec z takych odborov...

hodnotenie:
dňa: 02.01.2012 | autor: hasic 789 ... | prečítané: 788x | komentárov: 35

To co robia tí nasi odborarsky "sefovia?" Ani ten najväcsi debil by nesuhlasil s takymi podmienkami, s ktorymi suhlasili teraz pri uprave prac. casu a sluzobnej pohotovosti. Suhlasim ze bola hlupost to, ze aj po tom, co sme odpracovali vsetky sluzby nam este niekedy chybali hodiny, ktore sme museli nadrabat, ale dalo sa to jednoducho vyriesit zmenou na system 16,5/7,5. a vsetko by bolo ok. Ale teraz? system 18/6. Kazdy kto aspon troska rozmysla tak si vie rychlo vypocitat, ako nas okradli. Kazdu sluzbu prideme na tych 2 hodinach o cca. 1,5 e. Budeme mat 6 - 7 sluzieb nahradneho volna do roka, co na pohotovosti robí asi 42 e. Samozrejme priplatky za nocny vyjazd sa budu dostavat len v case medzi 00.00 - 06.00 resp.23,00 - 05.00 Ked k tomu pripocitame aj taku drobnost ako stravne listky za dni sluz. volna - to bude rocne robit cca 35 - 40e tak nam vyjde rocne pekna suma, o ktoru nas oberu. Kazdeho zasahoveho hasica o cca. 250 - 270 eur, v zavislosti od poctu nocnych vyjazdov. Zamerne pisem zasahoveho hasica, lebo len o nas ide. Na sebe tí "páni" opät nemienia setrit. prave naopak . Z nasich penazi si budu môct opät nadelit pekne odmeny. tak ako teraz - az do 6 000 eur. pritom nam sa zase usli len omrvinky 50 - 70 eur.A pritom islo o peniaze , ktore sa usetrili na nas - z cerpania PN a pod. Tak teraz sa vsetci zamyslime , ci budeme nadalej podporovat tych darmozracov z vedenia odborov, ktorí so vsetkym suhlasili,a ktorych platime my z nasich vyplat,aj ked to podla ich konania nevidno. Alebo mame moznost vymenit nasich "odborarskych bossov" za niekoho, komu ozaj ide o dobro hasicov. Alebo je tu este jedna moznost, ktorú , ako som si vsimol, vyuziva stale viac nasich kolegov. Podat ziadost o vystup z odboroveho zväzu a usetrit aspon tych 70 - 100 eur rocne, aby nam aspon ciastocne zmiernili vypadok z prijmu. A este jedna vec by ma naozaj zaujimala. Aku vykonnost môze mat hasic, ktory je od rana na nohach, od 7,00 do 24,00 hod. plní denný poriadok, a v noci ho vyslu na vyjazd. Myslite si, ze poda taky vykon, aky od neho ludia- danoví poplatnici ocakavaju pri zachrane zivotov a majetku? Ja o tom silno pochybujem. A to este nehovorim o nasich vodicoch - strojnikoch. Budete mu verit za volantom pri nocnych vyjazdoch, ked viete, ze je uz tak dlho na nohach, a este ma jazdit so zapnutými majakmi? Ved tym ohrozuje zivoty vsetkych, ako svojej posadky, tak ostatnych ucastnikov cestnej premavky. Bezní vodici nakladnych aut su vysoko pokutovaní zato, ked nedodrzuju bezpecnostne prestavky na oddych. Ci si myslite, ze za ten oddych sa povazuje aj výcvik, skolenie, fyzicka priprava a hospodarske prace podla denneho rozvrhu v HaZZ ???



späť na: diskusné články

Vyjadri svoj názor:

Registrovaní používatelia môžu byť informovaní e-mailom o nových príspevkoch k tomuto článku.
1160
odborár (neregistrovaný) dňa 06.02.2012 o 09:55:58 napísal:

Hasiči viete kto Vás z Vašich príspevkov zastupuje v Bruseli? Profesor nemčiny a angličtiny Peter Križanský. Nevie poriadne ani po slovensky a tak nás zastupovanie stojí raz toľko, lebo si musí zobrať so sebou niekoho kto cudzí jazyk ovláda. Tento všestranný funkcionár si teraz robí aj kurz BOZP, aby legálne mohol odľačiť odborársku kasu o cca. 3 tis.€, ktoré zinkasuje ročne, keď bude kontrolovať naše pracovné podmienky. Starému páprdovi platíme byt v Bratislave a cesty na Balkán. Neviem či by sme si nemali odhlasovať vyššie príspevky, najmä keď sa zdá, že je nevyhnutné, aby nás niekto zastupoval aj na pripravovanom zjazde v Kanade. Tam asi pôjdu všetci, mohli by tam aj zostať.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1158
hasicTN (neregistrovaný) dňa 04.02.2012 o 19:04:12 napísal:

Možno mám riešenie. Netvrdím že jediné, ale aspoň niečo. Nech nás začnú zastupovať iné odbory. Napr. KOVO. Založíme základné organizácie a budeme patriť pod najväčší OZ. A odvody sú tam 25% a 75%. Čiže 75 zostane Vám.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1115
babrák (neregistrovaný) dňa 17.01.2012 o 15:33:15 napísal:

http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/domace/sef-hasicov-ma-obrovsku-smolu-stale-do-neho-niekto-nabura.html

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1090
zmysel hasičiny (neregistrovaný) dňa 06.01.2012 o 16:12:55 napísal:

nerovnomerne rozvrhnutý čas by mal byť 6/18, (1 hod. raňajky, 2hod. obed, 2hod. včera, 1hod.osobné voľno )

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1089
... (neregistrovaný) dňa 06.01.2012 o 13:10:08 napísal:

" ... nezavádzaj hasičov, ktorííííí(mäkké i) celý život sa vzdelávajú ... nevďačnííííí(mäkké i)". Uč sa ešte viac, vtedy veľmi neriskuješ svoj život!

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1088
pre ??? (neregistrovaný) dňa 06.01.2012 o 11:35:49 napísal:

ty si skutočne nejaký chudáčik čo derie uniformu na stoličke, podľa tvojich výrokov so oheň ani nevidel. ak máš aký taký mozoček tak práca hasiča a iných záchranárov sa nedá porovnávať s robotníkom pri páse. keď pásovú výrobu obdivuješ tak ti odporúčam zmeň robotu. a nezavádzaj hasičov ktorý naozaj riskujú a celý život sa vzdelávajú a pod. že majú byť ticho lebo nejaký tučný chudáčik čo nevylezie ani po rebríku mi bude kecať, že je to super len hasiči sú nevďačný. treba založiť nové odbory a nie pritakávať na neprijateľné podmiáenky ktoré nám každý rok servírujú... a o smradoch z prezídia sa radšej ani nejdem vyjadrovať.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1086
??? (neregistrovaný) dňa 06.01.2012 o 11:19:52 napísal:

mali by ste si ísť vyskúšať prácu za pás do fabriky a potom by ste si vážili to, že môžete raz za tri dni prísť do práce a sladko sa usmievať za pravidelnú a vyššiu mzdu ako ten čo robí za tým pásom. pre všetkých, ktorý ma tu kritizovali: nastúpil som do BA a pracoval som 18/6 od začiatku. o praxi mi tu vypisovať nemusíte. kto nastúpil do systému 16/8 nevie porovnať a ak nastúpil do prvého zamestnania ku hasičom, tak ani nevie čo je to práca...ja som pracoval aj inde a viem čo píšem. budťe preto radi, že máme stabilné zamestnanie s pravidelným príjmom za relatívne málo fyzickej, o to viac psychickej práce, kde sa nejdeme vždy potrhať od výkonu...P.S. už prestaňte s tým "riskovaním životov a skorším umieraním", keď vidím niektorých v TV, ako hasia bez "dýchača smeti a pod.", tak porozmýšľajte prečo máme zbytočné rakoviny. Pripadá mi to ako keby ste hľadali nepriateľa za každú cenu.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-4)
Reaguj na tento komentár
1114
roman (neregistrovaný) dňa 14.01.2012 o 16:05:39 napísal:

ty si nikdy nebol a ani nebudeš hasičom.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
1085
zásahový hasič (neregistrovaný) dňa 05.01.2012 o 16:49:52 napísal:

nechápem prečo sa do tejto diskusie zapájajú ľudia ktorý nikdy neslúžili 24h a naozaj nevedie o čom je práca hasičov. veľmi dobre si spomínam na svoje prvé služby, že na druhý deň som nevedel ani ako sa volám. časom si človek zvykne ale fakt takýto štýl života nie je zdravý. všetci veľmi dobre vieme že hasiči umierajú skôr, rýchlejšie ochorejú na rakovinu a pod. naše odbory by tu mali byť pre nás a udržať nám naše výhody a nie ich zhoršovať. to už nemá nič spoločné s odbormi. a kto neslúžil 24 h tak nech tu tie svoje blbosti nevypisuje. aké uťahovanie? bežný ľudia? a na ministerstvách si dávajú každé 2 mesiace odmeny?

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1084
miki (neregistrovaný) dňa 05.01.2012 o 10:19:52 napísal:

neviem velmi posudit kto za toto vsetko moze ale jedine co mozem spravit momentalne je ze vystupim s odborov aJ KED NEVRAVIM ZE NIC NEROBIA...ALE je to jedina moznost zatial, kde sa da usetrit aspon nejake peniazky..aj ked nie vela...

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1076
pre peto (neregistrovaný) dňa 04.01.2012 o 21:05:21 napísal:

Ale treba preto niečo aj urobiť.Prestať reptať po garážoch a povedať si jasnú predstavu aj na na stanici.My o tom síce hovoríme,ale zatiaľ sme nepovedali navonok nič. Nadávame na vedenie, odborárov,Petroviča a nepoznáme, kto vlastne tento zbor riadi? To nie je normálne, aby sa polroka neprijímalo, aby naše odmeny boli na úrovni 50 až 80 euro, aby sme si nemohli vziať dovolenku, lebo budeme mať podstav! Niekto na tom našom prezídiu už musí konečne priznať, že tam nepatrí a že mu ide len o euráčiky. To ten Paluš niekedy vedel,kde treba klopať, o Nejedlom tu netreba ani písať, lebo čo to ten pre nás mokrých urobil, nedokáže len tak zľahka nikto. No a toto vedenie? Nadelilo si parádne odmeny za mesiac či dva čo boli vo funkcii a žiadna práca za nimi! Nestačí stanice otvárať,treba chlapom niečo aj povedať a vysvetliť. Nie sadnúť po prestrihnutí pásky hneď do auta a vyhovoriť sa,ako posledne pán prezident,že má dôležité rokovanie v Bratislave!!!Aj ja verím,že tento prezident HaZZ skončí čím skôr a nový prinesie lepší vietor.Zaslúžime si to všetci,ktorí túto prácu vykonávame.A kašľať im aj na ich vysoké funkcionárske odmeny.Veď to aj tak boli ich prvé a dúfam,že aj posledné. Držme sa!

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1075
peto (neregistrovaný) dňa 04.01.2012 o 20:47:22 napísal:

ja si myslim ze ked po volbach sa zmeni cele prezidko a minister tak to bude dufam lepsie,hlavne pan kalinak keby sa vratil,vtedy bolo dobre to nemoze nikto vyvratit.boli aj odmeny aj nove zariadenia aj sa prijimalo ked chybali ludia na staniciach.teraz je iba chaos a bordel ako na ministerstve tak aj na prezidku a krajoch.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1074
denný režim (neregistrovaný) dňa 04.01.2012 o 20:26:36 napísal:

Chlapi a prečo stále nemáme na staniciach denný režim? Čo je to za čvargu na tom našom slávnom prezídiu, keď nemáme dodnes režim dňa. Ja z odborov nevystúpim, pokiaľ to nebudem vidieť. Lebo podľa mňa je 18/6 zásluha niekoho iného ako Petroviča a odborárov. Nie je ľahké vyjednávať za odborárov z laikom, keď dostali od múdreho vedenia prezídka zavádzajúce podklady. Vraj to na prezídku počítali 10 dní, ako na tom budú mokrí! A vypočítali, ževraj lepšie! To je to nové vedenie prezídka? Tam treba hľadať vinníka. Počkám na denný poriadok a uvidím.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-2)
Reaguj na tento komentár
1082
987 (neregistrovaný) dňa 05.01.2012 o 08:27:24 napísal:

na ten denny poriadok som aj ja zvedavy. a asi bude aj moj dobry znamy (pravnik) som zvedavy ako upravia to porusovanie bezpecnostnych predpisov

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
1070
tiež hasič,ale bývalý. (neregistrovaný) dňa 04.01.2012 o 18:26:26 napísal:

Odbory?ďakujem nie... Ale výhody ,ktoré Ti vybavili odbory ,to áno to berieš ,že ? Vezieš sa a odbory neplatíš a načo aj nech platia za mňa iný ,ja budem len využívať to čo niekto zaplatí.Myslím si ,že ste niektorí mimo reality.Všade sa uťahujú opasky ,len hasiči si nechcú utiahnuť.Ak ste robili u iného zamestnávateľa,tak viete o čom je to ,keď vás pán podnikateľ zneužíva,nevyplatí ani to čo by musel,nedá Ti nič z toho na čo nárok máš atď.Zobuď sa už konečne.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-8)
Reaguj na tento komentár
1113
hasic (neregistrovaný) dňa 14.01.2012 o 15:59:34 napísal:

Debil uťahovať opasok nech sa paci ale keď je z čoho.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
1091
Ľubomír Kober dňa 06.01.2012 o 20:38:44 napísal:

Podľa tvojho článku predpokladám že si bol odborový funkcionár. Neporovnávaj to čo sa nedá porovnať.Ak si bol hasičom vieš čo naša práca je aké to je byť hasičom.Už druhý rok máme zmrazené platy,zasa nám klesá priemerný plat. Kto má rozum odíde z odborov,lebo im vobec neide o dobro zásahových hasičov.Aké výhody nám zariadili odbory?

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
1068
danní (neregistrovaný) dňa 04.01.2012 o 15:49:58 napísal:

je tam toho či 16/8 a či 18/6. Denný režim upraviť tak, aby ste stále mohli spať 8 hodín na staniciach a je pokoj. a ešte,aby vás nenačapali nadriadení. To chcete? tak bojujte,aby vás zaplatili za dranie postelí.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-6)
Reaguj na tento komentár
1083
miki (neregistrovaný) dňa 05.01.2012 o 10:07:00 napísal:

to teda ..títo denní už ani nevedia čo napísať... hasič má byť oddýchnutý a nie stáť celých 18 hodín na nohách a robiť okrem odborných veci aj kadejake ine vymyslene hospodarske prace ktore s tým ani niekedy často nemaju nic spolocne

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
1073
mys (neregistrovaný) dňa 04.01.2012 o 20:10:05 napísal:

ty si asi nikdy nebol v poriadnom zasahu,kde by ti islo o zivot,alebo nehladal mrtvolu pod vodou,ze si nevies ani len hlbku ci vzduch skontrolovat,lebo viditelnost je nula asi ako si ty sam...a ked ma byt hasic 16 hodin na nohach,pozrel by som si ako dude tahat z domu priduseneho cloveka rano o 4tej...stare heslo bolo,jedz ked si hladny,ser ked ti treba a spi,ked si unaveny..

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
1065
Odbory? dakujem nie... (neregistrovaný) dňa 04.01.2012 o 10:46:41 napísal:

Stanovy odborov pochadzaju este z cias totality kde prava maju vsetci rovnake, ale povinnosti nie. Clenske prispevky by mali byt rovnake pre vsetkych a nie podla vysky prijmu, ale to je uz na inu diskusiu. Za takyto vykon OZ HaZZ ktory predvadza, by mala byt adekvatna reakcia a to z okamzitou platonostou podat ziadost na vystupenie z odborov.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1062
??? (neregistrovaný) dňa 03.01.2012 o 21:40:30 napísal:

čo tu šaškujete??? keď som nastúpil ku hasičom, tak som pracoval práve týmto systémom 18/6 a nikto z nás neodpadával. žiadny vodič nebude viesťmotorové vozidlo 18 hod. v kuse. v zákone je od vzniku tohto zákona 40 hodinový služobný čas, takže doteraz sme mali toto vylepšené v Kolektívnej zmluve. jednoducho sa to odborárom nepodarilo vyjednať a je to tak. na druhú stranu si neuvedomujete, že vystúpením z odborov nič neriešite? vašu nespokojnosť takto nedokážete riešiť. ak chcete nové vedenie odborov, tak to musíte urobiť práve ako členovia na valnom zhromaždení (myslím že sa to tak nejako volá). a s tými odmenami už prestaňte. trepete tu nezmysly (odmeny 6000 na prezídiu nemal ani prezident), budte radi, že sme dostali aspoň nejaké...mikto nám žiadne dávať nemusí, veď berieme za svoju prácu plat, ktorý dostávame načas a v porovnaní s najrizikovejším povolaním (myslím, že stavebný robotník) aj na celkom slušnej úrovni na slovenské pomery. FŇUKAJTE NA SPRÁVNOM MIESTE!!!

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-11)
Reaguj na tento komentár
1081
xyz (neregistrovaný) dňa 05.01.2012 o 08:19:18 napísal:

vidim, ze nemas sajnu o com pises. kto tu hovori o vedeni vozidla 18 hodin vkuse? tu hovorime o tom , ako budes svoju pracu vykonavat v noci, po tom, ako uz budes mat mat 18 hodin sluzby za sebou. jedine, ze si nejaky superman.. ale ty si to asi ani predstavit nevies.. ako vôbec sluzis na zmene, tak asi niekde v riadne zastrcenej dedinke, kde vam na kontroly nechodia, tak si podriemkavas aj cez den. este asi nevies , co su to poriadne zasahy. a mas pravdu, v minulosti bol system 18/6 , ale odpocinut si si mohol ist uz o 22,00. teraz nam tu chodia kontroly 10 minut pred polnocou, a boze chran, aby ta nasli spat.osobny priplatok by si nevidel dost dlho..

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
1067
taraba (neregistrovaný) dňa 04.01.2012 o 14:42:17 napísal:

este doplnim myslim ze hovori za vsetko http://www.facebook.com/photo.php?fbid=270327769691104&set=a.193371734053375.48855.193362290720986&type=1&theater;

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-1)
1066
taraba (neregistrovaný) dňa 04.01.2012 o 14:39:56 napísal:

650€ je u teba na slusnej urovni ?

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
1064
od (neregistrovaný) dňa 04.01.2012 o 09:37:41 napísal:

nie som odborar a nikdy som nim ani nebol.na slovensku su odbory len formalnou organizaciou a neplnia ulohy ktore by plnit mali. u nas su odbory len o vianocnej kolekcii,raz rocnom posedeni pri chlebickoch a pohari vina. Tohorocna kolektivna zmluva je toho dokazom. Podla niektorych odborarov nemam pravo nic kritizovat,lebo doteraz som vyuzival vyhody "vybojovane" odbormi, lenze OZH nezastupuju len svojich clenov ale vsetkych zamestnancov,tym padom sa kolektivna zmluva dotyka aj mna. aj mne sa zmenil tyzdenny sluzobny cas na 40 hod.,aj ja pridem mesacne o 20 hod. pohotovosti o 20 hod. pocas ktorych som si mohol zarobit nieco na nadcase. Hovoria ,budes mat viac volna,ale ved do prace sa chodi nie koli volnu,ale koli peniazom,ak by som chcel mat volno,tak by som do prace vobec nechodil a uzival si "volna"....aj mna sa tyka kolektivna zmluva v casti dovolenka,doteraz som mal 14 + 2,5 dodatkovej,podla novej kolektivky by som mal mat 15 + 2,5 co by bolo v poriadku,lenze usmernenie prezidia hovori ,ze pri sluz.case 18/6 budem mat 13,5 + 2,5.Strucne a zjednodusene povedane,za viac hodin stravenych v sluzbe , o 0,5 zmeny menej dovolenky oproti minulemu roku. ???.......ano mas pravdu,aj ja ked som nastupoval bol system 18/6 , zarabal som 4500.-korun v priemere,jazdilo sa na S-706,na utvare bol jeden PC...atd.a co sa odmien tyka, ak by ziadne neboli,nic by sa nedialo,mozno by sa chvilu frflalo, za kalinaka boli,ale dnes to fin. situacia statu nedovoluje,lenze boli a v sucte dost vysoke,tu ide o princip ich prerozdelenia,VZ dostali prerozdelit 50.-e na hlavu, vo vysledku to vyslo 50-100.-e na zmenovych.vyslo najavo ze celoslovensky bolo na jedneho hasica v priemere vyplatenych 217.-e.ak by to tak bolo,vsetci by boli ticho a boli by spokojni,lenze skutocnost pozname z medii a internetu a od deklarovaneho priemeru sa podstatne lisila.to co sa dnes v zbore deje je "saskovanie" ,nie reakcie nespokojnych kolegov,tie reakcie su opodstatnene a vidim ze podstatna cast zmenovych rozmysla roznako

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
1063
mys (neregistrovaný) dňa 04.01.2012 o 07:38:19 napísal:

blbec..

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-3)
1061
pepo (neregistrovaný) dňa 03.01.2012 o 21:24:21 napísal:

Práve sme s kolegom vystúpili už toho máme až po krk

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1080
... (neregistrovaný) dňa 05.01.2012 o 08:07:02 napísal:

a dalsi 2 sme dali ziadost vcera. bolo. nebudeme podporovat tych hajzlov co idu proti zasahovym hasicom.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
1060
mato (neregistrovaný) dňa 03.01.2012 o 20:34:18 napísal:

uplne suhlasim,uz nech ide prec tato vlada,este ktomu neprijimaju novych a nato doplacame my hasici.to je setrenie zodrat nas,a nebrat zato plat to by panom vyhovovalo.snad po volbach zacnu primat lebo neviem kde to takto pojde.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1059
hasič (neregistrovaný) dňa 03.01.2012 o 20:20:13 napísal:

A to ešte nie je všetko! Ja slúžim na jednom z väčších okresných riaditeľstiev. Každému príslušníkovi, ktorý je v "odboroch" strhávajú 1% zo mzdy pre účely Odborového zväzu. Z týchto peňazí ide 1/2 pre prezídium Odborového zväzu a 1/2 pre miestnu organizáciu. Nám do odborov prichádza mesačne cca 200€. Teda 200€ ide aj pre prezídium. Okresných riaditeľstiev v našom kraji je 8. Aj keď všetky organizácie nemajú toľko členov ako tá naša budem počítať za náš kraj iba po 100€ t.j. 800€ dostane z nášho kraja prezídium OZH (Odborový zväz hasičov). Krajských riaditeľstiev je tiež 8. Keď si to vynásobíme je to cca 6400€ MESAČNE !!! A môže to byť oveľa viac. Chcel by som vedieť na aké účely sa tieto peniaze používajú. Nie som si istý ale policajti používajú model 20%/80% t.j. 20% pre prezídium a 80% pre miestnu organizáciu. Bolo by dobré aby to bolo tak aj u nás, alebo aspoň zmeniť vedenie aby sa o nás viac starali !!!

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1057
HASIC (neregistrovaný) dňa 03.01.2012 o 19:00:53 napísal:

Hm co na to dodat,zas nas odbory podrzali,zas si to iba My odnesieme a budeme nasu pracu robit viac unaveny za mensie peniaze!!!

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1056
hasič (neregistrovaný) dňa 03.01.2012 o 18:42:42 napísal:

Može zásahový hasič dočo preto spraviť?načo su nám odbory?sedia tam taky istý hajzli ako na prezídiu!

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1055
taraba (neregistrovaný) dňa 03.01.2012 o 18:02:06 napísal:

158x precitane a ziadna reakcia? Zas stiahneme chvôsty a budeme to tolerovat, vsak co nech nas okradaju cim dalej viac. Tak nam treba ked sa nevieme ozvať.

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)
Reaguj na tento komentár
1058
LaMan (neregistrovaný) dňa 03.01.2012 o 19:21:10 napísal:

Ak vie niekto čo s tým robiť a ako to urobiť...respektíve by bol schopný to prebrať a zodpovedne robiť tú funkciu, nech sa ozve a nech tam ide...je nás dosť a predsa nevieme urobiť medzi sebou poriadok...

(+) / nesúhlasím nesúhlasím (-0)

.staré príspevky

.najčítanejšie

  1. ako sa stat hasicom
    prečítané 3347x
  2. Prvý článok
    prečítané 3211x
  3. Posledné komentáre zo starého hasic.sk
    prečítané 1740x
  4. Hasic sk zomrel je tu nový hasič www.hasic.tk
    prečítané 1608x
  5. Hasiči
    prečítané 1113x

.najkomentovanejšie

.najlepšie hodnotené

  1. Čerpadlo
    hodnotenie 4.80 / 5
  2. Odkaz pre všetkých zásahových hasičov
    hodnotenie 4.80 / 5
  3. Prvý článok
    hodnotenie 4.75 / 5
  4. poďakovanie
    hodnotenie 4.70 / 5
  5. Pokyn prezidenta
    hodnotenie 4.70 / 5

.anketa
Je správne, že sme zapli starého hasiča ?

  1. Jasné, super ...
    hlasovalo 157 ľudí
  2. V pohode ...
    hlasovalo 28 ľudí
  3. Je mi to vlastne jedno ...
    hlasovalo 24 ľudí
  4. Je to zbytočné, mali ste to už nechať tak ...
    hlasovalo 22 ľudí

.anketa
Myslíte si, že články by mali byť kategorizované?

  1. Áno
    hlasovalo 376 ľudí
  2. Nie
    hlasovalo 283 ľudí

Profesionální hasiči


Dobrovoľní hasiči


Stránka vyrenderovaná za 1.2710 sekúnd.